måndag 16 november 2009

Vissa människor kan man lära sig mycket av...

Min senaste lärarinna heter Paulina och ser ut så här:
















Om ni har en halvtimme över ber jag er att gå in på hennes blogg och göra följande: (I förljande ordning)

1. Gå in på paulinasintressen.blogg.se/category/kandisar.html

2. Läs allt nerifrån och upp... Ni behöver inte se alla filmer och läsa allt i detalj... Men liksom skapa er en bild av vem denna tjej är och vad hennes intressen är...

3. Titta en gång till på hennes jämförelser av kändisar med och utan smink. Och även de inlägg som har med sanningen om kändisar att göra, typ vikt och längd osv...

4. Titta på denna bild som jag precis la upp på henne här

5. Slutligen, titta på bilden av henne under rubriken lika?

6. Sedan trycker ni längst upp till vänster på "till bloggens startsida"

7. Läs informationen om denna underbara tjej, om hennes liv och framtidsmål... längd... vart hon kommer ifrån... Hon är en av mina idoler...

Om jag ska vara ärlig kommer nog denna tjej få mig att komma över Danny inom några dagar... Kära lilla hjärtat...



Utan smink Med smink
Brunett Blond

Kram Mig (Maria)

1 kommentar: