onsdag 18 november 2009

Lika som bär...

Man blir som de man är med...

Sant sant...

Här sitter jag ensam medan mina små flickor är iväg och räddar södra Sverige! Jag sitter i svarta jeansleggins, svart linne och jeansskjorta... hahaha...

Alla i sydteamet har numera minst en jeansskjorta!

I övrigt har Cattis också snappat upp min besatthet av ett visst pojkband och kanske framförallt en av karaktärerna i det.!!!...!!

På vägarna letar ju vi regnr på bilar. Ni kan se vilka nr vi är på uppe till höger. Det gör ju att man ibland snappar upp en del roliga ord osv typ hej eller tea eller dyl. Och varför jag berättar om detta är för att det ibland kan skapa roliga citat. Dessa två följande citat kom under en och samma bilresa på 2 timmar från Cattis:

"Maria kolla, det står EMD... Fast med andra bokstäver"

"Oj, förlåt... Jag var så inne i idol-Danny"

Ha en bäst dag, mina underbara tjejer, ute på vägarna och ta hand om LUKE!!!

Tror ni Cattis kommer bli New Moon frälst i helgen? Tror ni Amanda kommer gråta under filmen?

KRAM MIG (Maria)

6 kommentarer:

  1. hahaha jag dör. MARIA jag blir inte new moon-frälst. klyschan är för fet

    jeansskjortor forever

    och man blir som man umgås, dessvärre. IDAG SKRATTADE AMANDA HÅNSKRATT! (du vet som vi gör)

    SvaraRadera
  2. Mary.Jag kommer INTE att gråta under filmen.. Gosh

    SvaraRadera
  3. HAHA... Älskar att vi numera skriver till varndra på bloggen... haha... Jag tror Amanda kommer gråta... och jag hoppas att du blir frälst... Du behöver inte bli så där karismatisk osv men liksom hitta tron på twilight... Tror det är bäst ja sitter mellan er...

    Det är storm i Malmö by the way...

    SvaraRadera
  4. Haha, vilket underbart citat!! "EMD fast med andra bokstäver"..asg*

    SvaraRadera