onsdag 18 november 2009

Isolerad från världen utanför...

Idag har jag upptäckt att utanför fönstret kan det faktiskt hända endel...

Först upptäckte jag att de har julpyntat i kronprinsen... Vet inte riktigt vad jag tycker om det men men..

Sen fick man oroliga meddelanden på Fejjan och sms och några oroliga samtal från folk som undrade om jag mådde bra... Hmm...

Det är tydligen storm i Malmö... 2 klassens storm... Vilket innebär, en del lastbilar som vält, bilolyckor, tåg som har kraschat i träd, öresundsbro som är avstängd, 4000 hushåll utan ström, ett tak i centrala Malmö som har blåst av och vädjan om att stanna inomhus...

Jag mår bra! Har hört att det har blåst lite men inte visste jag att det var så illa... Sitter här och ringer... Så länge jag har ström kommer jag nog inte gripas av panik heller...

Cattis & Manda är ute och reser och befinner sig i de småländska skogarna förhoppningsvis bortom all fara!

Trygga hälsningar från Malmö och Maria!

1 kommentar:

  1. hallå eller. fint att julpyntet satt igång ! jag gillart!

    SvaraRadera