lördag 21 november 2009

äckligt med godis va

Åh vad äckligt. Jag har bara käkat godis idag. Maria med. Amanda med typ. Hela teamet! Godis smakar illa. Någon snackade om att äta mat. För mig skulle det räcka med pizzasallad. Vi är lite white-trash som Petrus skulle säga.

Jag vaknade förövrigt vid halv åtta idag. Petrus åkte vid åtta. Maria och Amanda gick och la sig igen. De sov i fem timmar. Jag ´läste, skrev och hade kvalitativ tid med Gud (och åt godis). Jag låg och vardagsfilosoferade och kände mig allmänt nöjd och lycklig med livet.

(nu spelar de julmusik - säkert Amanda som satt på. Hon har velat julpynta sen i torsdags).

/cattis

4 kommentarer:

  1. härligt med julmusik! kör på! fast det jobbiga med att börja för tidigt är att då börjar man o tröttna lite när det verkligen är dags. KRam på er! /Rebecka

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecka! Jag måste bara anta att du är min vän Rebecka... För du förstår mig!!! Kraaam Mig

    SvaraRadera
  3. Come on!!! Ge mig julpynt!

    SvaraRadera