måndag 30 november 2009

Hakuna matata





Här är några av våra favoritcitat från den fantastiska filmen Lejonkungen:


"Lämna det bakomflutna före dig!"-Pumba

"Iiingen förstår hur dåligt jag måår, iiingen förstår min oroo..."- Zazo

"Jag är mätt som ett svin"-Pumba
"Pumba, du är ett svin."- Simba

"Ers majestät, jag trugar mig..!"- Pumba
" Inte trugar, jag bugar.."- Timon

"Här går allt i svart.."- Timon
"Snarare gyllenbrunt.."- Pumba

".. han återvände för att utmana Scar...."
" Vart skar han sig?!" - Pumba

"Timon, vad är det för prickar på där uppe..?"- Pumba
" Det är eldflugor.."- Timon
" Jaha, jag trodde det var stora bollar av gas som brann flera mil härifrån.."-Pumba
"Pumba, hela du är en gasboll"- Timon

"Jag ser inget roligt i det här.." - Timon

"Fara, haha! Jag skrattar faran rakt i ansiktet! Moahaha!" - Simba

"Bowlande gamar!"- Pumba


2 kommentarer:

  1. Helt underbart inlägg!! Tack!

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHHAHAAHAHA! Ni gor mina dagar saaaa mycket roligare! Thanks babes! Nar jag kommer hem sa vill jag vara en hel dag med er!

    SvaraRadera