onsdag 11 november 2009

Another confession...

Okey, här kommer min bekännelse.. En bekännelse som kanske är lite otippat för er som har känt mig längst och av någon anledning inte visste detta.. Inte riktigt min grej att freaka när det gäller typiska tjejgrejer.  Det tycker jag är lite jobbigt för jag blir obekväm när jag inser att det är maaassa fjortisar som skriker till filmen på bion och gråter till böckerna...hmm. Jag är oftast den som blir anti och inte bryr mig. Några exempel på sånna saker är "Spicegirls", jag fattade aldrig riktigt grejen med dom och har aldrig lyssnat på dom, likaså alla pojkband som Westlife, Backstreetboys m.fl Och jag tycker inte att Jude Law är snygg. Han är bara slemmig..

...okej här kommer det...

Jag ääälskar "Twilight". Det är böckerna som är anledningen till att jag är fast (jag vill även läsa dom på engelska) .. och jag har sett filmen. Faktiskt inte föör många gånger, jag har väl hållit mig för att inte se sönder den antar jag.. Fast jag har ju inte den, det måste vara största anledningen varför jag inte tittat sönder den.

Hur som haver. Nu nästa helg kommer ju andra filmen "New moon" på bio. Och jag längtar verkligen.. Jag måste bara dra med mitt team och se den på bio nästa helg. Dom har faktiskt lovat...
/mandy










3 kommentarer:

  1. Asså Manda, du är verkligen konstigt. Jude Law är HOT! Ta "The Holiday" till exempel.. Vilken man! Ensam pappa till två små söta ungar. Han älskar dom! Åhh, pappor med barnvagn alltså. Mm. Okej, nu gled jag iväg lite.. Men ändå. Jude Law är inte slemmig, MAN kallas det!

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig My!! Så sant så sant..

    SvaraRadera
  3. Jag måste också säga att jag håller med My... Och du vet ju att alla vi tre är vettiga kvinnor med både hjärta, hjärna och smak! Visst My går lite över gränsen med barnen och barnvagnen... Men i stort sätt, han är man och snygg! Kram Mig (Maria)

    SvaraRadera