tisdag 10 november 2009

Det icke manliga bidraget..

SYD vill passa på att hylla kära Event-Kristin!
Hon har tagit sig djupt in i våra hjärtan
och därmed också upp på vår blogg!!!


Citat av Kristin:

-Chokladen kommer och går men kärleken består... Bittert...
(Efter ett vad som hon FÖrLOrADE)

-Nej, dö inte! Det är så jobbigt med begravningar. Det är så dyrt...
(Då en i SYD var på väg att ge upp efter många intensiva veckor och sjukdom...)

-Nej min tandborste är ute i bilen... Äh, jag tar tuggummi, det ju ändå NG...
(Morgon, lördag, THS, mat- och lovsånsansvarig...)

-Jag är redan ödmjuk, det här är bara en image!
(En väldigt övertrött, flamsig, lycklig och mycket kaxig Kristin...)

och SYDs personliga favorit:
-Ja, tänk att jag ska få ett helt inlägg på er blogg. Det är stort! Och jag är inte ens man...

Kraaam till en mycket go tjej från SYD! (Promenad i parken i Malmö nästa gång!)

6 kommentarer:

  1. HAHAHA! Syd, det är en ÄRA att få finnas med på er omtalade blogg! Jag låter helt ond dock haha, kanske får tagga ner lite ;)

    Gillar er a loooooot! Kram

    SvaraRadera
  2. Nej... Vi gillar det!!! Kraaaam

    SvaraRadera
  3. En liten rättelse bara... Jag menade:
    -Nej min tandborste är ute i bilen... Äh, jag tar tuggummi, det är NG - flexibilitet.

    Lät ju som att jag inte brydde mg, "det är ju ändå NG." Incorrecto! Jaja... :)

    SvaraRadera
  4. hahahaha!! Kristin, jag kan inte förklara hur skönt jag tycker att det är att det inte bara är jag som dom två får att låta ond på den här bloggen. Mer citat av kristin åt folket!!
    /mandy

    SvaraRadera