onsdag 7 oktober 2009

Mitt team är speciellt


Jag älskar mitt team... Vi är lite udda... Men det är fyllt av en minst sagt övernaturlig kärlek!

Amanda har hjärnskakning och är ändå ute och kämpar i syd! Medan Cattis stickar och kämpar för att hålla igen blåsan. I natt sov dem hos familjen Person och blev erbjudna varsitt rum, eller som fru Persson sa: "Känner jag NG rätt vill ni väl gärna sova i varsitt rum". Amanda och Cattis tittar på varandra i lite panik och försöker på ett artigt sätt förklara att nej det vill de verkligen inte...

"Men Maria, tänk om jag behövde säga något till Amanda mitt i natten? Då skulle jag ju bli tvungen att gå ut och leta upp hennes rum..."

Och hemma sitter jag och saknar alla deras "uddheter". Alla Amandas oavsiktligt vassa kommentarer och ingen Amanda som sitter mitt emot mig varje måltid och vänder sig om så att håret fladdrar för att se om Turning Torso står kvar...

Saknar Cattis toanödighet, hennes vändningar och hennes helt udda intressen som tex att diska. "Asså, precis som du och Amanda tycker att det är romantiskt att gå i parken och titta på stjärnorna, så är det för mig att gå på IKEA. IKEA är romantik för mig!" Som sagt, uddhet!

2 kommentarer:

  1. Naaw, va härligt skrivet. Mina teamare gillar oxå att gå i parker o titta på stjärnorna!
    /rubbe

    SvaraRadera
  2. Åh... Gullgossarna i Stockholm! Kan inte vara arg på er för evigt...

    SvaraRadera