fredag 2 oktober 2009

18.00 = HELG!

Syd gillar när klockan slagit 18.00 på fredagar.
För då är det bara att springa till Hemmakväll (som maria och cattis för övrigt aldrig hört talas om...?!) och handla på sig godis inför helgen då det är den enda gången i veckan som det är tillåtet. I allafall för Maria och Amanda. Medans Cattis har sina egna regler..
Kanske lite maniskt men så är sanningen.

Förresten har Syd finbesök av Rebecka denna helgen! Även en till gäst är på g..
Det är party i sydlägenheten ikväll!

Juste.
Av någon konstig anledning så hamnar saker jag säger på andras bloggar hela tiden. Problemet är att jag inte vet förrens efteråt om jag har sagt något som jag inte skulle ha sagt..Hm. Måste öva mig.

/a

1 kommentar:

  1. dom vet inte vad hemmakväll är för att dom är från uppsala, stackarna. men vi vet minsann, det är fina grejer!
    jag gillar när ni bloggar. ni är bra ni.
    kram en f.d sydare från borås !

    SvaraRadera