torsdag 8 oktober 2009

Männen i Marias liv...














Gabriel är typ bäst! Gabriel och jag, vi är Så
hääääääär TAJTA:

Gabriel: Jag har hittat din nya Heath Ledger!!!
mig: oj?
Gabriel: Skådespelaren Charlie Hunnam
mig: Ska jag kolla upp!
Gabriel: som en blanding av Heath, Danny och Jonathan Ahlin

(Antar att Gabriel och Ahlin också har blivit tajta!)

Hur som helst detta är Charlie Hunnam



Tack Gabriel för det heta tipset... Får väl leta upp de dära filmerna han spelar i och se om han är något att ha!

Jag vet att ni älskar att jag älskar män... Annars skulle ni inte höra av er och berätta det senaste om Danny och Prinsen osv... Det är lugnt... Det går över tills jag gift mig som Joel brukar säga!
Tills dess: " All the singleladies, all the singleladies..."



3 kommentarer:

  1. jag känner mig nästan tvingad till det här, men då menar jag med glädje-tvingad :S iallafall du vet vad jag tycker maria, denna killa kan vara något. krAaaaAAAM

    SvaraRadera
  2. alex... Jag orkar inte... om ni inte kommenterar känns det som om man skriver ut i tomma intet... så om ni vill ha kvar den här bloggen... KOMMENTERA!!!//Maria

    SvaraRadera