måndag 25 januari 2010

NJUT... SKRATTA... GRÅT AV SKRATT... Det är det vår blogg handlar om...

Har suttit en liten stund nu och as garvat... HAha... och eftersom jag älskar glädje så tänkte jag dela med mig lite! (och som sagt... "kan man inte bjuda på sig själv, så passar man inte på NG")

Min vän har precis lagt upp lite härliga bilder från vår barndom på Facebook... haha... För er som är Uppsala-bor skulle jag rekomendera att gå in och titta... Det finns massa härliga bilder på härliga Uppsala-bor....


Ja det är jag som är hon med den sjuka rosa fiske hatten... och brillorna... haha... och de stooora vita skorna...


Asså... Dessa bilder är tagna från ett läger i 5an... Tänk er att jag såg ut så där och var en riktig bitch... Tjejen som vet allt kan allt... Mobbar folk... Jobbig äcklig unge... haha

Vill också lägga upp en bild från det året då jag lärde mig posen med den intensiva blicken... Detta är naturbrudarna på LO i ettan...



Kram Mig... (Maria)

7 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA!!!!!!!!(jag gråter av skratt)du är heelt underbar mary!

    SvaraRadera
  2. hahaha! Asså Maria. Jag håller med mandy, finner inga ord!
    Du är fantastisk! hahaha.

    SvaraRadera
  3. UNDERBART!! ( jag kan skicka lite bidrag till nästa blogginlägg, med temat Mandys högstadieår!)

    SvaraRadera
  4. oh NOOOOOOO!!!!!!!!!! VIKTORIA HÄLL! INTE OK!

    SvaraRadera
  5. Maria du är ju bara så vacker...
    Älskar din pose :)

    JOOOOOOOOOOOOOO Vickan, bara gör det. VÅGA!
    Kram på er

    SvaraRadera
  6. varje gång jag ser marias JÄTTESTORA skor dör jag.

    /cattis

    SvaraRadera
  7. Hur kunde du se ut så. Kolla byxorna...
    Kära nån....

    SvaraRadera