onsdag 20 januari 2010

Dags för pepp!

Ibland behöver jag peppas och då finns det egentligen bara en låt som gäller! Denna låt har jag haft som pepp när jag gjort sit ups, när jag sprungit, när jag för första gången sjön singstar, när jag dansat, när jag kännt mig kass...

Och nu när jag ska planera upp våren behöver jag den igen! Njut!

Survivor- Destiny's Child

After all of the darkness and sadness,
Still comes happiness,
If I surround myself with positive things,
I'll gain prosperity.

I'm a survivor,
I'm not gonna give up,
I'm not gon' stop,
I'm gonna work harder,
I'm a survivor,
I'm gonna make it,
I will survive,
Keep on survivin',
I'm a survivor!



Kram Mig (Maria)

2 kommentarer:

  1. JAG ÄLSKAR DEN JAG ÄLSKAR DEN JAG ÄLSKAR DEN

    SvaraRadera
  2. Men den är ju fööör bra! Allt med den är bra!

    Kram Mig

    SvaraRadera