måndag 14 september 2009

Maria, vilken kvinna! (singel dessutom!)


(observera Cattis min...)




Jag känner att för dom som inte känner mig så måste jag säga att jag vet att jag kanske verkar väldigt negativ och elak i de senaste blogginläggen. Så nu måste jag visa att jag faktiskt inte är så elak som det verkar här. Mitt kära team har bara lyckats fånga alla mina svaga stunder...

Så här kommer lite moments av Maria, min vackra och begåvade teamledare! Jag säger bara, vilken kvinna! Här är en kväll då maria insett att hon har världens bästa team, region, jobb och även att hon har världens bästa namn.. Hon sökte på "Maria" på spotify.. Sen kan bara ni som känner Maria veta hur hon funkar när hon hör en bra sång, speciellt en sång med hennes namn i.

Och Cattis, bara för att du inte ska känna dig utanför i detta kärleksfulla inlägg - jag älskar din ghettosvenska!

Kärlek från mig / amanda

1 kommentar: