torsdag 10 september 2009

FRED

Amanda, vi skrattade. Fast ärligt. Man kan inte hitta på reglerna i efterhand (Maria). Jag menar dem om chipsen. Det är samma sak som att säga "Cattis du ska tävla i 3000 meter". Och sen när loppet börjat säger man "3000 meter hinder!". Det är ju fusk. Särskilt med tanke på att jag hatar hinder och jag inte fattar grejen med dem (varför ska jag inte få äta tacoschips? 1. de består av majs 2. jag ville bara bli av med mitt chokladberoende, mitt mål har drunknat i tönt-regler. varför sa jag något från första början?)

Maria och Amanda krigar om vem som ska använda spotify (som Maria inte ens vill ha?). Jag jobbar. Bland annat. Alltså vi har egentligen massa roliga bilder men jag kan inte hitta min bluetooth-grej, så jag kan inte föra över dem. Jag har jätteont i min svanskota för min teamledare puttade ner mig från soffan när jag ville sluta fred.

Vår utsikt fast från en annan vinkel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar