torsdag 15 oktober 2009

Oh my...


Det har precis släppts en bomb i vår lägenhet.




Cattis säger (efter marias telefonsamtal med mattias)

Cattis: " Jag skulle aldrig kunna bo i en stad med mindre än 150.000.. Borås är en ingen storstad..Jag skulle aldrig kunna bo i Jönköping.."

Maria: " Jag hatar storstadsbor!!! Brinn Uppsala, brinn.."


Seriöst. Jag blir rädd för mitt team. Cattis och Maria skriker åt varandra och Maria fick paniik och studsar av ilska i sängen i vardagsrummet. Cattis försöker överrösta Johanna och Maria försöker överrösta dom två.
Till slut skriker Maria, Johanna och Cattis i munnen på varandra och jag känner att nu tror jag att jag bloggar. För jag blir rädd på riktigt. Cattis och Maria har visat en ny sida som skrämmer mig... Hjälp någon..?


/a

8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Så sjuuuukt ILLA att ni drar i Borås i era tvister!

    SvaraRadera
  3. Jag vet Rebecca.. de va de jag försökte stoppa.. Jag gjorde mitt bästa! /Johanna

    SvaraRadera
  4. puberteten kallas detta!

    SvaraRadera
  5. diskussion är en bättre benämning

    /cattis

    SvaraRadera
  6. aha den sidan, den känner jag mycket väl, låt henne vara isolerad ett tag så går det fort över, hon är jo sosial

    SvaraRadera
  7. HAha... Älskar min mammas kommentar... hahaha
    "aha den sidan, den känner jag mycket väl, låt henne vara isolerad ett tag så går det fort över, hon är jo sosial"
    Kram Mig

    SvaraRadera