onsdag 7 oktober 2009

JAG ÄR LYCKLIG I BROMÖLLA

Jag är mållös. Jag är lycklig. Jag är stört tacksam. Det är Amanda också. Den här resan är helt sjuk och de som tar hand om oss här är helt underbara. Underbara som i underbara. Vi har blivit bjudna på middag båda dagarna vi varit här (imorgon är vi såklart också bjudna men då är vi på gruppträff). Känner mig jättehemma fast vi varit här i ett och ett halvt dygn. Fattar ni grejen eller? Okej, LYSSNA NU. Efter vi ätit middag, fikat och suttit och pratat hemma hos dem ikväll drog mamman i familjen med oss till församlingens Second Hand-butik. (Jag jublade inombords, och var lycklig över att jag hade plånboken i fickan). Vi kommer fram till en jättestor butik med hur mycket grejer som helst, och vad säger hon då? TA VAD NI VILL! Helt galet, på riktigt. Vi har plockat på oss massa. Vi bara ler hela tiden och vill skratta och gråta på samma gång. Dessutom har vi haft grymma gruppträffar idag. Den här dagen har varit en av de bästa i mitt liv, på riktigt (åh, vad det låter som att jag är materialist, men jag är så sjukt tacksam till Gud. Han är bäst!). Oj, jag blev jättekänslosam. Egentligen är jag mållös. För ovanlighetens skull känner jag att det i princip är omöjligt att uttrycka hur jag känner i ord. Innan jag samlat mig i alla fall.

Okej, bästa SC ligger i Bromölla, så ni vet. ÅK HIT.

cattis.

1 kommentar:

  1. ÅH! Va kuul =) Centralteamet loves Second Hand!
    /Central :)

    SvaraRadera