torsdag 25 februari 2010

GLAD BLOND DAG!!! DANNY 24 ÅR!

Ni kommer aldrig tro vad som precis hände så jag får nog publicera lite bilder senare idag!

Men jag tänkte bara tipsa om grejer man kan skriva på kort osv som man kan ge till sina nära och kära!

Du är Danny för mig! (Du är kärlek för mig)

Du är den som är blondast i mitt liv (Du är den som betyder mest för mig i mitt liv)

........(ett namn) let me love you!

Du är blond! (Du är vacker)

I (Danny) U ( I <3 U)

Tokyo (Jag vill följa dig vart du än går)

Baby Goodbye (Jag lägger ner allt för dig)

Be blond baby (Föd mina barn (Vill du gifta dig med mig?))

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här (Kan betyda det som står men också Vill du bli ihop med mig, så var försiktig med vem ni säger/skriver detta till)

Du är en riktig fjortis (Jag tycker om dig väldigt mycket!)

Välkommen hem! (Jag bryr mig om dig min skatt)


Ha en riktigt Glad Blond Dag! Ni är bäst! Grattis Danny!

Följ bloggen så ska ni få se vad som precis hände!!!

Kraaaaam mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar