onsdag 10 februari 2010

Det vackraste jag vet...

Vi beklagar att det varit så dött här på sista tiden... Vi ska absolut skärpa oss...

Titta och njut!



På många sätt skulle jag vilja säga att den show jag har för våra grannar om kvällarna påminner om denna musikvideo. Låten har varit en favorit i teamet sen vi började i höstas men det är först nu jag har haft mod att visa den för mitt team...

Okej Amanda hatar låten... Men Cattis och jag har älskat den länge nu!

Kram Mig (Maria...)

(Vill också påminna om att det är alla <3ans dag på söndag... Imorgon måste paketen skickas om de ska komma fram typ...)

6 kommentarer:

  1. Amanda! Jag är på din sida!

    SvaraRadera
  2. HAHA alla måste skicka alla hjärtans dag-paketen till oss imorn ;). DEN ÄR UNDERBAR och jag kan inte sluta skratta när jag ser videon

    cattis

    SvaraRadera
  3. Vickan... Låten gillar du väl... Är väl kanske inte chockad över att du inte gillar musikvideon men låten? Eller vänt nu... Trodde du älska när jag dansar så där... Inte ok... Kram Mig

    SvaraRadera
  4. Det är inte låten som är bra, det är ju musikvideon som är bra. Han är skön!

    SvaraRadera
  5. Personligen skulle jag säga att det är kombinationen!
    Kram mig

    SvaraRadera