tisdag 20 april 2010

Vi lever faktiskt! vi vet, det märks inte här...

Long time no see, everybody! Mandy här.

Jag är strandad i västlägenheten i typ, halsfluss? ( är inte 100% säker, men börjar tro det på riktigt snart..) Jag sväljer en kaktus varje gång jag sväljer mitt eget saliv..Jag gillar verkligen Göteborg och det suger att jag inte kan få "vara" i göteborg när jag ändå är här. Men imorgon drar jag och fina Viktoria ut på äventyr..:)

Hur som helst! Teamet är splittrat för tillfället. Det som har hänt sen sist är påsklov, utbildning, HQdag på kontoret i Uppsala och sen splittrades vi. Jag är som sagt i Göteborg och ska resa med Västteamet denna veckan. Mary är i Uppsala och har kontorsvecka där. Cattis är i Syd och reser i Skåne med Central-Johanna. That's it for now!
Snart kommer en ny gästbloggare.. Håll ögonen öppna!

/ Mandy "oh mandy"

2 kommentarer:

  1. BLOGGA mera kvinnor! Ni gor det superbra nar ni val ar igang! Kom igen!! Snart ar team tiden over och ni vill val lasa er gamla blogg och minnas allt?! right? Puss pa er!

    SvaraRadera
  2. Sorry, vi tar tag i detta på en gång! Vi ska blogga som aldrig förr! (ok, mitt team! Jag ger väl inga falska löften nu?!) /Mandy

    SvaraRadera