torsdag 11 mars 2010

Varför kommentera?

Ja.

Bra fråga tycker jag.

Den här bloggen är inte som många andra bloggar är. Den är inte till för att vi ska få skriva av oss våra innersta tankar som ni förhoppningsvis märkt.

Den här bloggen är till för att vi vill dela med oss av vår vardag, lyckliga, frustrerande, sorgliga, komiska vardagshändelser, till vissa utvalda personer som vi har väldigt kära.

Men om vi inte får någon sorts respons på det vi skriver känner vi oss lite isolerade, som om vår vardag inte är en del av er. Och om vi inte får någon respons så känns den här bloggen meningslös.

Så för er som gillar bloggen och alltså gillar att vara en del av vår vardag, kommentera. Bara för att ni gillar oss och vi gillar er.


Ha en bäst dag

Kram mig

5 kommentarer:

  1. Jag gillar er och eran vardagsblogg! Ni är kanon! Vad skulle Malmö vara utan er?

    SvaraRadera
  2. AC! DU ÄR BÄST! VI ÄLSKAR DIG!!!! ¨

    KRAM MIG

    SvaraRadera
  3. Jag ar en trogen lasare aven om min internetuppkoppling suger gar jag i 99,9% av fallen in har. Ett maste! Men jag undrar varfor ni inte har Australien vadret?! Jag ar typ i Brisbane. Kom igeeeen :)

    SvaraRadera
  4. Okej... Förlåt My! Ska ändras! Du är en uppskattad läsare av denna blogg! En dag kanske du får gästblogga med temat "Ur ett världsligt perspektiv"!!! Nästa vecka kanske? Vad tror du om det? Kraaam Mig

    SvaraRadera
  5. jadu, det passar battre i borjan av april for nu har jag inte sa bra internet uppkoppling.. Jag hor av mig nar jag kan, men ni far nog paminna mig om jag far gastblogga. thanks.

    SvaraRadera