måndag 1 mars 2010

Jag vet...

Så heter den nya rörelsen som jag grundat. Den är lätt att definiera men för vissa väldigt svår att leva upp till.

*Vi som bara vet hur bra och snygga vi är och som älskar att tala om det för andra.
*Vi som kompenserar för det dåliga självförtroendet i världen.

Kan upplevas en aning kaxig kanske men som jag upplever det, högst betydelsefull och viktig. Det handlar helt enkelt om att vända trenden. Vem vill egentligen gå runt och ha dåligt självförtroende?

Okej Maria. Men din kaxighet kommer inte att göra att folk känner sig bättre på insidan. Jo, det tror jag. Jag tror att det börjar med vad man tänker om sig själv och vad man säger om sig själv. Att tala om för sig själv och hela världen att man vet att man är bra och snygg gör att man börjar tycka så.

Därför tänker jag och alla andra som är med i rörelsen tala om att vi tänker annorlunda, att VI VET hur bra och snygga vi är och att vi tänker vända trenden.

Det ska vara okej att säga att man vet att man är bra och snygg.
Det ska inte vara okej att säga att man inte är bra och inte snygg.

Och vi tänker kompensera, VI ÄR överdrivet BRA OCH SNYGGA!

Join the movement, Jag vet...



Kram Mig

5 kommentarer:

  1. MEN SJÄLVKLART HAKAR VI PÅ DETTA FANTASTISKA FENOMEN! JAG VET.

    SvaraRadera
  2. Bra Johanna att du vet!!! Då vet vi båda två!

    Kram mig

    SvaraRadera
  3. Braaaa sagt Maria!!! Vi maste ses nar jag kommer hem, haha. Jag vet att du vet att du vet att jag vet :)

    SvaraRadera
  4. Bra!!! Sprid budskapet! My! Jag längtar! När är det du kommer egentligen... Känns som om du aldrig kommer... Börjar tappa hoppet!

    Kram mig

    SvaraRadera