fredag 19 februari 2010

Ibland när man blir dissad... Då saknar man er...

Vännerna och Familjen i Uppsala, en del som har körkort men som inte kan tanka... Men som är i mina tankar ständigt ska dom veta!



NG-hus folket... (Det här är taget i Malmö!) Och alla andra kollegor som förgyller vardagen för mig!



Att resa med teamet och lyckas få 3 McFlurrys till priset av 2! Ni är äkta kärlek!



Alla grisar som man bara älskar att dissa och som man egentligen tycker om mycket! Alla sms är uppskattade egentligen!



Alla de som bara känner en lite för bra och som vet hur de ska göra mig lycklig!



Alla som bara vet hur de ska få en att skratta tills man dör... hahahahahahaha



Kram Mig

(Känns så bra att jag har gjort ett helt inlägg om dig och dina dissar utan att nämna dig... Det är vad jag kallar en riktig diss...)

5 kommentarer:

  1. ahh mattias äger faktiskt den där filmen! Hade glömt bort att den fanns:P Kul att få va med på blogg igen!

    SvaraRadera
  2. Maria tack :) Blir SÅ glad när du skapar ett helt blogginlägg för min skull. Kan inte nog tacka.. ///Johanna, Din bästa teamledarkompis..;)

    SvaraRadera
  3. Varsågod Johanna, min bästaste teamledar kompis som alltid får mig att känna mig väl till mods...

    Kraaaam Mig

    SvaraRadera