fredag 19 februari 2010

DHL

Okej, på riktigt...

DHL FÖRSÖKER TA ÖVER VÄRLDEN... Det är sant...

Vi räknar ju DHL-bilar och det är extremt mkt...

Jag vet att det är lite våat med att gå ut med det här officiellt men jag tror att det börjar bli viktigt med tanke på deras framfart... och vem bryr sig... de vet ju redan att jag vet... och tar dom mig nu så kommer ju alla att fatta det ändå... Jag bryr mig inte om jag blir martyr eller inte... Måste rädda världen!

De tar över min omgivning... De tar över på min mammas kontor, mina vänner, mitt jobb... Och om nu NG ska skicka något till mig så skickas det via DHL vilket innebär att DHL vet att jag måste hämta ut paketet och vart jag ska hämta ut det... NEJ... För någon vecka sedan skickade de sms till Amanda... Min mamma får hjälpa DHL-gubbar över broar... De äter lunch "med" min mamma...

Kolla den här skylten... Längst ner står det DHL... Men kan ni se vad som står som 2a? Här kanske jag hamnar snart pga av mitt mod att lägga ut det här inlägget...

Kram mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar