torsdag 3 december 2009

Hur man tvättar bilen..




Vi insåg att det var dags att tvätta BOB, för vi såg inte ut genom rutorna inifrån och loggan var typ svart.. Så vi åkte in på OKQ8 och in på första gör-det-själv hall och börjar tvätta. Efter en stund kommer en expedit inspringande i vår hall och frågar " Har ni bett om lov om att vara här?!" Vi typ... "Eh...hehe, nej?.." Hon fortsätter med " Ok, Nej asså ni måste först gå in till kassan och få en nyckel så vi vet hur länge ni är här."(ingen av oss hade någon tanke på att man skulle säga till först i kassan innan man kunde tvätta) Vi kände oss som två dumma tjejer som aldrig tvättat bilen någon gång i våra liv så vi spelade dumma.haha.. Maria säger som försvar
" Hehe.. asså, vi har aldrig tvättat bilen innan!"Hahaha.. Efter vår uppläxning känns det lite jobbigt. Vi kan faktiskt tvätta bil... ganska kul ändå. Nästa gång lär vi inte glömma nyckeln, det är ett som är säkert!

/Mandy

14 kommentarer:

  1. Serviceavdelning gillar detta!

    SvaraRadera
  2. HAha... Vi förväntade oss en liten stor utskällning från serviceavdelningen!!! haha... Kram Mig

    SvaraRadera
  3. "kände oss som två dumma tjejer..." skulle det inte betyda att ni vad d***a? Eller! Är det ngt jag missat i uppfostran eller

    Pappa T

    SvaraRadera
  4. haha, låter som två dumma blondiner i mina öron...skumt att ingen av er är det bara =) haha

    SvaraRadera
  5. haha, edde, maria är egentligen blond i grund och botten. Jag är brunett, på riktigt.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. HAHA... MAndy skojar du eller? Säljer du ut mig för att rädda ditt eet skin... KRIG!!! Måhända jag är blond men jag är inte dum i alla fall till skilnad från vissa!!! (Typ du Mandy!!!)

    Kram Mig

    SvaraRadera
  8. Haha!! Maria!!! På riktigt, du är så sjukt kaxig! haha! Jag orkar inte att du tar det så seriöst..! Jag skrev bara att du var blond, vad är grejen?
    maria, du vet vad du brukar säga om dig själv, MAAKTBEGÄÄÄR!

    SvaraRadera
  9. My fran Australien10 december 2009 kl. 02:15

    Manda. Forlat, jag borde vara pa din sida, men du var faktiskt blond nar du var liten. Det finns kort som bevis...

    SvaraRadera
  10. ¨HAHAHA... SÅ jag är alltså blond men Mandy är både blond och dum!!! hahahahahaahhaahah

    TAck My!!! Gillar dig mer för var dag som går!!!
    Kram Mig

    SvaraRadera
  11. My!! ALLA var blonda när dom var små!
    PICK A SIDE! PICK A SIDE!

    SvaraRadera
  12. vi är varken dumma eller blonda. komigen syd, låt oss stå enade - de tre musketörerna

    SvaraRadera
  13. HAHA... Säg det till Mandy... jag är lite förnärmad över hennes första utspel... där hon liksom utelämnar sin vän på det sättet... för att rädda sig själv eller något... Kanske tiden läker alla sår? Vem vet... Vi lär ju märka... Kram Mig

    SvaraRadera
  14. Manda!!! Jag är på din sida mer än du anar!!! Jag är alltid på din sida, eller njaa, men för det mesta. Men klökiga det var ni och det kan ni inte förneka!!!

    SvaraRadera