torsdag 10 september 2009

Man kan kalla det vårt första bråk..



Jag hittade mitt första inspiritationsmoment till första inlägg, helt plötsligt. Det har varit mest maria och cattis som vara hyperaktiva(grön) här..Men nu är ja på g och måste skriva av mig lite..

Vi har en deal att vi inte ska äta nån choklad på vardagar, bara på helger.
Och vi har kämpat läänge(ända sen i söndags..) och trånat efter chokladkakorna som ligger längst upp i kylskåpsdörren. Det har varit sjukt jobbigt men ingen har vikt från banan, än..

Idag när jag var i sovrummet och ringde grupper så höra jag värsta dunset från köket och maria och cattis som typ skriker som måsar(lät det som). Jag får be om ursäkt till den tjejen jag pratar med, för det lät som om huset hade rasat med massa måsar i..
Lägger på och går ut i köket där mina kära teamkamrater har bråkat om chokladen. Cattis var nära på att falla för frestelsen och maria ville hindra henne.. Sen började allt snack om vad som ingår i dealen egentligen för enligt cattis ingår inte chips i den dealen. Det tyckte maria och helt plötsligt var det krig i köket på Eriktorpsgatan 13B och jag står mitt emellan och säger typ "jag oorrkar inte" ..hahaha....


med det här vill jag härmed säga att vi har haft vårt första bråk och att...


...JAG ÄLSKAR MITT TEAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar