onsdag 23 december 2009

GOD JUL- Kram Mig

Hej nu är jag snart på väg till Norge för att fira jul med familj, askepott, ribbe och massa paket! 14 personer i ett litet hus! Det är mys! Vi är ingen familj vi är en släkt typ!

Det är ju något magiskt med julen och idag är jag lite stolt över mig själv! Jag lyckades! När jag skulle äta frukost tog jag fram ett paket med leverpastej... Men ack, nej, det var mögligt.... Vanligtvis slutar ju det alltid med att jag inte äter något. Men idag kan jag stolt säga att jag slängde paketet gick till kylen och hämtade ett nytt och lyckades äta en halv macka i alla fall!

Tänkte önska er god jul med några fina citat!

"Jag är glad att jag går på toa så ofta, det gör att jag är så snabb" -Cattis

"Fysisk beröring har blivit ett viktigt kärleksspråk för mig. Det är nog för att jag har varit singel på tok för länge." -Edde

"Ibland undrar jag varför jag ska vara sund." -Cattis (tänkvärt nu i jultider!)

"Hv är bra! Dom lever ju!" -Amanda

"Nej, jag har inte skor i hela bilen... Jag har en väska med skor..." -Cattis (klagomål om en väldigt "packad" bil)

"Din rumpa är ofta i fokus just nu..." -Amanda (?)

"Jag har en väldigt stark åsikt... som jag tvivlar på." -Gabriel

"Är du bra på att se när blommor behöver vattnas?" -Cattis
"Asså, jag ser ju när en blomma är vissen.." -Stina

"Asså jag är på väg in i min drömvärld..." -Maria
"Du har aldrig kommit ur din drömvärld..." -Kristin

"Även kristna får hångla... Du har en fru... Pass på!" -Gabriel (till Daniel)

"Asså Arash skulle man nog vara rädd för, han är ju så mörk..." -Evelin (sagt när diskussionen om vilka jurymeddlemmar som borde sitta i juryn vid event-audition)

Amanda klagar på att hennes mamma har haft pojkvänner när hon var ung...
"Men Amanda du har ju också haft pojkvän..." -Maria
"Ja, men inte i Hultsfred..." -Amanda

"Katt Tackis!" -Amanda (Tack, Cattis?)

Så med detta sagt finns det kanske bara en sak kvar att säga:

Från oss alla
till er alla
en riktigt
GOD JUL!!!


(Med mycket skratt och kärlek!)

Kram Mig (Maria)

1 kommentar:

  1. mary! för det första: Jag är stolt över dig att du klarade att äta efter det!haha..
    för det andra: Angående citaten, Jag kommer aldrig bli gift....

    SvaraRadera